Gratis verzending, ook bij aanbiedingen!

7 dagen per week thuisbezorgd!

Niet goed? Geld terug garantie!

Retourbeleid

Retourbeleid EZARO

Niet tevreden met uw bestelling?

Indien u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan alstublieft contact met ons op. Bij EZARO streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze hebben gekocht van onze leveranciers. Als u problemen heeft met de verzending of het product en gefrustreerd bent, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk assisteren.

Hoe kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?

Indien u besluit om uw producten binnen de 14-daagse bedenktijd aan ons te retourneren, zullen wij u het volledige bedrag van uw bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van het product aan u terugbetalen. Helaas kunnen we de kosten voor het retourneren van het product niet vergoeden.

Volg alstublieft de onderstaande stappen om uw product terug te sturen:

1. Stuur ons een e-mail naar Info@ezaro.nl en laat ons weten dat u uw bestelling of een deel ervan wilt retourneren.
2. Wacht op een reactie van onze klantenservice om te verifiëren of we de retournering kunnen accepteren. Hier ontvangt u ook het retourneringsformulier.
3. Als we uw retournering kunnen accepteren, volg dan de onderstaande stappen.
4. Verpak het geretourneerde product zorgvuldig en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.
5. Stuur het pakket naar het retouradres dat u van onze klantenservice heeft ontvangen en stuur de Track & Trace-code naar onze klantenservice.
6. Zodra uw pakket is ontvangen en gecontroleerd, zullen wij de kosten voor de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die u voor de aankoop heeft gebruikt.

Producten die aan een of meer van de volgende voorwaarden voldoen, kunnen helaas niet worden geretourneerd:

- Verzegelde producten. Als de verzegeling is verbroken, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.
- Producten die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens de specificaties van de consument (maatwerk); die duidelijk van persoonlijke aard zijn; die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggestuurd.
- Producten in de categorieën "Schoonheid", "Kinderen & Baby" en "Sport" kunnen vanwege de hygiënemaatregelen van COVID-19 niet worden geretourneerd. Dit is echter mogelijk als het product nog in de originele, verzegelde verpakking zit.

Onmiddellijke annulering van bestellingen

U kunt uw bestelling alleen binnen 30 minuten na plaatsing annuleren. Neem alstublieft contact met ons op via (email) binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling om deze te annuleren.

Beschadigde producten bij ontvangst

Dat is zeer spijtig! Helaas kan het voorkomen dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. Indien u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan alstublieft binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze termijn vervalt helaas de mogelijkheid tot retourneren.

Voor de snelste oplossing verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel duidelijk te zien is. Foto's kunnen het beste op een vlakke ondergrond worden genomen, waarbij het label en het defect goed zichtbaar zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij beschadigde artikelen sturen wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket op en kunnen helaas geen terugbetaling verlenen. Bent u bij een tweede keer door een vergissing getroffen? Dan zullen wij het volledige aankoopbedrag terugbetalen.

Voor vragen over beschadigde producten bij ontvangst, neem alstublieft contact met ons op via Info@ezaro.nl

Defecten of schade aan het product na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Hierbij moet het gaan om een daadwerkelijk defect. Dit betekent dat het onderdeel kapot is en niet meer voldoet aan de door de fabrikant vastgestelde norm. Slijtagedelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Onder slijtagedelen vallen:
- Aandrijfriemen
- Batterijen
- Remblokken en -schijven, remtrommels
- Ketens, lampen, bougies, banden en slangen
- Bewegende onderdelen in de breedste zin van het woord

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik, neem alstublieft contact met ons op via Info@ezaro.nl

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Indien u onzeker bent, vindt u hier enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:

Hoe lang is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Zodra wij de producten hebben ontvangen, gecontroleerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend, zal er een volledige terugbetaling plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalmethode. Alle klanten dienen na het retourneren van het pakket contact met ons op te nemen en ons de traceerinformatie te verstrekken, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken. Houd er rekening mee dat de meeste financiële instellingen gemiddeld 3-5 werkdagen nodig hebben om de terugbetaling te verwerken.

Waarom kunnen schoonheids- en gezondheidsproducten niet worden geretourneerd?

Hieronder staat een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd of vergoed (de lijst is niet uitputtend):

ondergoed, bikini's, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en weigeren de retournering van schoonheids- en gezondheidsproducten om de veiligheid van onze klanten te waarborgen. Hierin staan we niet alleen. Ook andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten weigeren retourneringen om dezelfde redenen. U kunt het product echter wel retourneren als het nog in de originele, verzegelde verpakking zit.

Over het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

- De koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of gemodificeerd, of heeft dit door een derde partij laten doen;
- De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon behandeld en/of behandeld op de verpakking;
- Het gebrek geheel of gedeeltelijk te wijten is aan wettelijke of te nemen voorschriften betreffende de aard of kwaliteit van de gebruikte materialen;
- Hygiëneproducten kunnen niet worden geretourneerd of vergoed, althans niet onder de huidige COVID-19-maatregelen. U kunt het product echter wel retourneren als het nog in de originele, verzegelde verpakking zit.

Moet ik de kosten voor de retourzending dragen?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Wij raden u aan uw retourzending te verzenden met Track & Trace, omdat wij geen verantwoordelijkheid kunnen nemen voor zoekgeraakte retourzendingen.

Kan ik mijn product retourneren zonder contact met u op te nemen?

Nee. U dient contact met ons op te nemen voordat u uw product retourneert, aangezien het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

Hoe kan ik contact met u opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op Info@ezaro.nl Het EZARO -team staat zeven dagen per week voor u klaar.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Om de snelst mogelijke oplossing te vinden, voegt u alstublieft een foto toe waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel duidelijk te zien is. Foto's worden het beste genomen op een vlakke ondergrond, waarbij het label en het defect goed zichtbaar zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Indien u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan alstublieft binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze termijn vervalt helaas de mogelijkheid tot retourneren.

Gratis verzending
Binnen 24 uur verzonden
100% Tevredenheidsgarantie